Första "riktiga" arbetsdagen efter semester...

Första dagen på jobbet idag och det kändes tungt i morse, men har man väl kommit till jobbet så är det ok igen. Det går fort att vänja sig. Längtar dock efter nästa semester... kanske en vintersemester??? Men vi ska först komma överens. Vi är lite sugna på USA. Danne vill till Florida och jag till västkusten, så vi får väl se.

Igår var jag ute och joggade igen, och nej till alla er som frågar, jag tränar inte till något lopp. Jag tränar för hälsan och tävlar mot mig själv. Har ju upptäckt en bra app till min iphone, RunKeeper. Igår sprang jag 5,01 km på 27,33 min, det är 5,30 min/km, ganska ok. I onsdags sprang jag 6,19 km på 37,18 min, dvs 6,02 min/km. Så det är ju en förbättring :-).

Danne var på AIK-Brommapojkarna igår och kom hem glad, då AIK vann med 2-1.

Min stora kille, Sebastian, var hemma på söndagsmiddag, det blev skaldjursrisotto.




Lägger upp lite utlovade kort på de små familjemedlemmarna, Sigrid och Melvin.


Sigrid 12,5 år och Gullan (fåret)


Melvin 2 år




Kommentarer
Postat av: Elvira

Alla tre är så fina så! :D <3

2010-08-10 @ 19:26:17
URL: http://lillvalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0