En dag kvar till "lillplutten" fyller 23 år

Arbetsdag och jag har varit sjukt effektiv med sådant som är mindre kul men tyvärr är ett måste, arkivarbete. Det var lugnt på kontoret idag, då cheferna var på styrelsemöten i Sandviken, så det var en perfekt dag för den typen av arbetsuppgifter. Då jag rotade runt i arkivet efter en "krokodil" (en sådan man sorterar papper med) hittade jag en gammal tavla som låg och skräpade. Snälla Jörgen sa att jag fick ta med den hem. Den kommer passa jättefint i vårat tv-rum med "america-kuddarna". Tavlan hade lite New England-touch.

Efter jobbet åkte Elvira och jag och köpte presenter till Sebastian, som fyller 23 år i morgon. Om du läser det här Sebastian, så STOPP!!! för nu ska jag berätta...

Det blev sådana där bra-ha-saker som fina påslakan, handdukar, strumpor, lukta-gott, en fin hoodtröja, snygg sjal. Hoppas han blir glad. Vi ser fram emot fika och hembakat (sure :-P).

"Hittade" söta (billiga, faktiskt) örhängen och ett armband på Top Shop till mig, eller till oss skulle jag väl säga, för dem lär väl alla tjejerna i familjen använda.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0