Gott kaffe & skön säng...

I helgen har vi införskaffat ny säng. Men, den kommer inte förrän om 4 veckor. Vi längtar. De gamla DUX-sängarna åker på tippen. Det blev en Carpe Diem. Så nu kommer det att bli svårt att komma upp ur sängen.

 

Nu har vi varit tvungna ;-) att skaffa en espressobryggare, så vi ska bli lockade att komma upp ur sängen. Annars kanske vi kan "knäppa" med fingrarna, så våra tjejer kan fixa kaffe på sängen. Nu kan ju Elvira göra latte mocca, som hon älskar. Thilda får väl göra varm choklad med skummad mjölk.



Ikväll är det extra utlottning i konstföreningen på jobbet. Jag har lämnat min priolista och hoppas på vinst. Denna gång var det ingenting som lockade, så jag prioriterade i ordningen mest värd/dyrast ;-). Jag har lovat, om jag "vinner" mitt första val, ska jag sälja bronsstatyn och köpa ett par sjukt dyra skor. Håll tummarna!!!

Tjing <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0