Guldbröllop <3



Storasyster och jag, med familjer, överraskade Mamma och Pappa med champagne, rosor och restaurangbesök på deras 50-åriga bröllopsdag. Tänk, Mamma har inte ens fyllt 70 år och de har varit gifta så länge. Pappa överraskade Mamma med jättefina specialgjorda hängsmycken i guld (ett åt dem var) föreställande två ringar ihop. Så gulligt!!! De är kärlek det... Vi saknade dock Per och Magnus, som inte kunde vara med.






Mamma och överraskningen


Pappa och Mamma (mycket rörd)


Elvira


Thilda


Sebastian


Toffe


Sebastian, Danne, Pappa


Monica (där fick jag dig :-)) och Toffe

På restaurang med grekisk mat:



My crazy family, som vanligt lyckades Monica hålla sig undan kameran,
jag fattar inte... jag blir gaaaaalen på dig ;-)


Sebastian


Thilda


Jag och Danne


Toffe och Mamma


Sebbe och jag


Pappa och Elvira


Jag och Thilda


Toffe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0