Lite inredning och pyssel

Nu blir det lite inredning och pyssel, så här i slutet av semestern. Börjar jag bli rastlös eller??? Var på loppis i Skåne och inhandlade ett par gamla ramar och ett gammalt fönster. Idag har vi varit på en lokal antik/loppis butik och letat glas. De hade så underbara "vattenglas" på den italienska restaurangen i Skåne. Vill ha liknande. Så nu letar jag gammalt/nytt pressglas. Supercoola att ha som vattenglas. Egentligen är det nog stora whiskeyglas. Snygga var de i alla fall. Funderar på att ringa till restaurangen och fråga var deras är ifrån.




Början på pyssel. När de är färdiga ska det vara ljusstakar, för värmeljus, med tänkvärda budskap på. Jag lägger upp bilder då de är färdiga.


Min fina bonsai på den nyss inglasade altanen. Här ska vi njuta i höst.


Del av sitsen på en gammal sliten pinnstol blev en "tavla" med positiva ord/budskap.


Läs/myshörna i vardagsrummet.


Två hjärtan som jag gillar. Det till vänster "all we need is love" och till höger från min vän Hennrietta <3.

 
Nya lyktor (köpt 2) till altanen nere vid poolen. Det blev jättefina på väggen och lyser upp så fint på sommarkvällarna.


Jag älskar det här brickbordet (självklart köpt beg) och den fina Madonnan på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0