Myssöndag och småshopping

Söndag, tråkigt väder... förresten, inte tråkigt väder, mysväder... :-)

Har läst en hel del ur boken Eat, Pray, Love. En riktig Lena-bok. Nästa vecka ska jag och Marie gå och se förhandsvisningen på filmen med Julia Roberts i huvudrollen. Förhandsvisningen är med nätverket 4good (www.4good.se).

Nu när hösten börjar och träningen har kommit igång måste jag försöka att få mitt "sötsug" i schack. Jag har hört att kromtillskott skall vara bra. Så nu ska jag testa det. Passade på att inhandla en pillerburk för hår och naglar också. Antagligen lurad, men vaddå, jag ska testa iaf.

Gick förbi en affär och råkade se en fin buddha staty som jag inte har. Så nu har jag en till i samlingen.

Nu ska jag och mina tjejer krypa ner i tv-rummet och se film. TV4 Film visar Rocksystrar ;-), med Susan Sarandon och Goldie Hawn.


Kommentarer
Postat av: E l v i r a

Och alla vet att Elvira tycker om alla filmer med Goldie Hawn! ;)



PUSSPÅREJ! :D <3

2010-08-29 @ 22:54:46
URL: http://lillvalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0