Fick inte träna och då blev det ny tröja

Thilda åkte till dansen och Elvira och jag skulle vara duktiga och gå och träna. Jag har köpt årskort på Fitness24seven, så då skulle Elvira få en "prova-på-träning" för att hon ska bestämma sig för om hon också vill köpa årskort där. Men, vad hände då??? Jo, hon fick inte träna där... för hon hade inte åldern inne... suck... man måste vara 18 år!!! Vilket påhitt :-(. Tråkigt, vi som så gärna ville träna tillsammans.

Så när vi inte fick träna, vad skulle vi göra då? Jo, vi gick och köpte sallader och skulle ta med hem till middag. Då slank vi in i några små butiker. Jag "hittade" en tröja, från Gina Tricot, billig som attan och väldigt camelfärgad. Matchade med ett halsband från Top Shop, länge sedan jag hade något som var guldfärgat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0