Flingeling på väg till Niceville Florida

Nu är hon på väg... min Flinga <3.

Vi gick upp kl 3 i natt, hämtade Pappa Tony, Erica och hennes mamma Gisela. Lång kö på Arlanda. Mycket instruktioner till tjejerna ;-). Så stod jag där med tårar i ögonen när de gick mot säkerhetskontrollen. F-n, vad känslig jag är.

Tjejerna har nu landat i Paris och väntar på flyget mot Atlanta. När de landar i Atlanta måste de hämta väskorna och checka in igen för vidare färd mot Pensacola. Detta blir en prövning, men något de verkligen kommer att växa av. De kommer att greja det galant, det är jag övertygad om.



Flingan, älskar dig miljooooooner varv runt jorden och tillbaka <3 /Mamma

PS. Undrar om hon hinner blogga något när hon är på resan. I sådant fall kan man läsa på www.lillvalpen.blogg.se. DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0