Det är vinter och -17 grader

Idag var det kallt ute, -17 grader i morse, brrrr... Men också härligt, mycket hellre detta än slask. Jobbdagen gick fort, efter jobbet åkte jag och tränade. På vägen hem blev det hämtmat från Thairestaurangen.

Nu sitter Thilda och gör sin läxa och jag lyssnar på hennes spännande svenskaberättelse samtidigt som jag slötittar i decembernumret av Harper's Bazaar. Pressbyrån säljer internationella magasin emellanåt till en bra peng, då får man passa på ;-).

I morgon flyger jag till Göteborg på invigning av vårat nya kontor där. Flyger hem igen fredag morgon. Då är det bara att ladda för fullt, för på lördag fyller Thilda 10 år :-), då kommer familj/släkt. Thilda har önskat mat. Det blir lasagne och ingen tårta, för det tycker inte Thilda om, det blir maräng swiss istället. Blir bara lite svårt att sätta dit födelsedagsljusen, men det brukar alltid ordna sig.

                                 

 
Till önskelistan??? Supersnygga skor och väska från Ralph Lauren, hittade jag i Harper's Bazaar, BP 650 resp 3.540 :-S. Dream on!

                                    
                  Men den här boken, med Andy Warhol, kanske man kan önska sig - me like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0