I morgon fyller "minstingen" 10 år

I morse landade jag på Arlanda. Hade en härlig eftermiddag och kväll, igår, på invigning av Midrocs kontor på Falkenbergsgatan i Göteborg. Superfina lokaler, nu vill jag också flytta. Men, det är kanske redan på gång. Det diskuteras på arbetet, nämligen. Spännande, spännande.

Invigningen var iaf helt suverän med god mat och dryck. Alexandra Zazzi var där coh serverade italienska specialiteter och hade olivoljeprovning, riktigt intressant. Sedan var det vinprovning med italienska viner. Och avslutningsvis scandinavisk buffé i restaurangen och föredrag med Colin Moon ("The Swedes are strange and so am I"). Jag skrattade så att jag fick ont i magen.

Thilda har varit med mig på jobbet några timmar idag. Hon är helt "nipprig" :-). Hon fyller 10 år i morgon och det är hur spännande som helst. Hon längtar som bara den. Jag har sagt till henne att det är ju lördag i morgon och då ska vi ha låååååååång sovmorgon ;-).

Just nu sitter Thilda, Elvira och Erica och tittar på någon av Harry Potter filmerna. Thilda tycker det är kul att få vara med de stora tjejerna.

Idag blev jag helt tårögd då jag gick in och läste på Elviras blogg. Vilka goa ungar jag har.

Nej, nu måste jag gå och lägga mig, så jag orkar gå upp och sjunga tidigt i morgon bitti.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0