Luciamorgon

I morse när jag skulle till jobbet och stod och skrapade bilen, så fick jag se något som man inte ser varje morgon. Mitt emot vår villa, ligger en förskola och vid förskolan stod en vagn med två hästar framför. Det såg så himla mysigt ut. Barnen på gården, var mycket nyfikna. Medan jag stod och skrapade bilen, så kom hästarna åt mitt håll, så jag kunde fånga dem på några kort. Inte så bra, men i alla fall, ni kan få en känsla av hur mysigt det var en Luciamorgon.


Man ser barnen, ett par av dem, till höger i bild, som har följt dem hela vägen innanför staketet.




Här är de på väg bortåt och barnen står fortfarande kvar...


Här har de samlats i hörnan, de kommer inte längre ;-), och vinkar ropar - hej då, hej då, hej då... Så söta <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0