"You know Yuno"

I förrgår var jag hos min väninna Pia på glögg och visning/försäljning av smycken. Jag kunde inte låta bli. Det blev ett halsband/armband till mig själv och en julklapp (säger inte till vem). Och Pia har tillverkat en ring, som hon visste att jag skulle älska. Jag har från första stund gillat en ring som hon har gjort i vitguld med renhorn och naturlig zirkon, nu har hon gjort en likadan i silver med en annan sten, kommer tyvärr inte ihåg vilken sten den var, men fin var den. Den ska bli klar på måndag och förmodligen är den min. Jag ska bara godkänna den ;-).

Om någon är intresserad av Pias fantastiskt fina smycken, så säg till. Perfekt till sig själv eller att ge bort i  julklapp/present. Just för tillfället är det jättebra priser. Kontakta Pia via hemsidan eller genom mig, så förmedlar jag kontakten. Yunos hemsida är www.yuno.se. Gå in och titta och njut och för att läsa historien om hur Pias smycken kom till.

        
        Läder, renhorn, vitguld, diamant

                             
                           Så här ser ringen ut, denna i vitguld, "min" i silver och annan sten


Kommentarer
Postat av: Pia

Ja, jag kan bara hålla med Lena ;) Hon har alltid rätt.......eller hur var de nu igen ;)

2010-12-21 @ 01:23:09
URL: http://www.yuno.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0