Your life - ny tidning

Jag har hittat en ny tidning, som har allt och ändå lite till. Llite extra, mer djup. Ett av reportagen var om Mia Skäringer, vilken härlig tjej. Det finns flera reportage och artiklar om resor, mat, mode etc. Jag tycker inte att det är ännu ett magasin, utan ett alldeles nytt.

 

Mia Skäringer om tiden som försvann: "Mina föräldrar hade inga egna karriärer som de putsade på. Det hade tid för mig och min bror, något som vi inte har i vår generation. Vi sitter ju vid våra datorer även när vi är hemma. Allt det här (tar upp sin iPhone). Nu måste det banne mig släckas ner över jul och så. Vägra svara. Bestämma när det ska vara tyst. Jag tror inte vi har sett vidden av det här. Det är aldrig någon som är riktigt närvarande längre". Mycket tänkvärt. Jag ska, och vill, alltid (så mycket jag kan) vara närvarande för mina barn. De är det bästa som finns. <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0