Mitt älskade Solhem <3

Lite småplock från vårat hem

Inte de bästa bilderna (iphone), Elvira är ju inte hemma (snyft) och inte heller hennes kamera.

Vindruvsplanta i present från Görel och Stefan (de vet att vi älskar vin :-)). Har inte riktigt bestämt ännu var den ska planteras.

   

 

En extra sittplats på altanen (under bänken en gammal sockerlåda, loppisfynd)



Små detaljer



Ett av mina loppisfynd, stolen, som jag klätt om och kuddar i New England stil (Union Jack-kudden sydd av mig själv, den är jag ganska stolt över :-))

  

Små detaljer från köket

   

Ett par söta änglar som vi ärvde efter svärmor (så mycket Ewa <3)
de bor i vår trappa så Ewa alltid finns med oss

 


Kommentarer
Postat av: LillValpen

Ja, usch vad tråkiga veckor ni måste ha utan mig! :D

2010-05-19 @ 19:35:17
URL: http://lillvalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0