Fredag... härligt...

I helgen har jag bestämt mig för att inte göra några måsten alls. Jag ska bara ta det lugnt och umgås med familj och vänner. Ikväll blir det "bara" Thilda och jag hemma. Ja, Danne kommer hem ikväll, landar på Arlanda sent. Elvira är hos Pappa Tony. Sebbe då??? snyft, han har ine tid med Mamma ;-). Det blir myskväll med Tacos och Idol... äsch... otippat ;-).

I morgon blir det schuffleboard turnering. Pappa arrangerar sådant varje år och i morgon är det parturneringen. Jag och Danne ska försvara vinstplatsen som vi tog hem förra året. Vi får väl se hur det går med det. Efter det går alla och äter på vår lokala restaurang tillsammans. Det brukar vara hur kul som helst och ibland sluta med "efterfest" för vissa.

Tänkte försöka mig på en löparrunda i morgon förmiddag. Hoppas det inte är så halt bara. Det är ju livsfarligt ute nu. Undrar om det finns speciella löparskor med typ "broddar" för vinterväglag??? Hmmm... måste kolla efter det.

Igår beställde jag nya sammetskuddar till soffan. Jag måste liva upp med lite rött till det vita och beiga inför julen. Passade på att beställa söta pappersservetter också. De längst ned till höger. Det blir fint till juldukningen.

 

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0