I kväll klassdisco i morgon julfest

I kväll har vi varit på 4B:s klassdisco. Vi föräldrar var också med, fast i ett annat rum. Det samlas in pengar till klassresa. Bra initiativ.

I morgon åker Thilda och Danne till Söderhamn. På lördag är det SM i street. Verkligen tråkigt att inte vara med. Men denna gång fick det bli så. Vi har den årliga julfesten med jobbet.

På våra julfester brukar vi verkligen ha kul, och det är nästan den enda gången, per år, som vi arbetskollegor umgås utanför jobbet. Förra julfesten, var dock mindre kul, den tillbringade jag och Agneta på St Görans akutmottagning då jag fick ett njurstensanfall efter middagen :-(. Men vilken underbar arbetskamrat som avstår festandet för att följa med mig till akuten. Det är en riktig kompis det <3. Detta år hade jag INTE tänkt att göra det.

Nu ärd det dags att mojsa ner sig i sängen så jag orkar med morgondagen och kvällen.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0