Lill-lördag

Redan onsdag kväll... det betyder att det snart är fredag och helg :-). Hemskt att man ska längta till helgerna hela tiden. Men just den här årstiden och i detta mörker, som nu, gör jag verkligen det.

I morse tog jag en löpartur före jag åkte till jobbet, så himla skönt. Riktigt uppfriskande. Tänkte försöka mig på det i morgon bitti också.

Nu har vi avslutat en middag bestående av fisk- och skaldjurssoppa med creme fraiche med vitlök (istället för aioli, vi gillar inte majonäs). Thilda gillar verkligen fisksoppan.

Ser fram emot helgen. På fredag ska jag träffa mina älskade "Spintabisar", ska bli så kul. Vi ska gå till Chakula, en sydafrikansk restaurang. Det ska bli spännande, där har ingen av oss varit tidigare.

Inga tävlingar denna helg, känns nästan tomt ;-). Nästa helg blir det dock tävling för Thilda i Söderhamn (SM i street). Hon och Danne åker redan på fredagen. Jag ska inte följa med. Det känns konstigt, jag som alltid brukar vara med. Vi har julfest på jobbet på fredagen (ca 100 pers). Årets höjdpunkt, den vill man inte missa. 

Vad ska man ha på sig på julfesten då??? Tänk att så fort det börjar bli dags för fest, då börjar vi tjejer på jobbet diskutera vad vi ska ha på oss. Det blir ingen zebrakostym iaf (konstigt, hmmm...), tyckte den va för dyr, 7.500 kr/del (!!!!!!!!!). Har sett att Lanvin har designat för HM som kommer ut i butik den 23 november. Vad sägs om dessa (se nedan). Skulle vara fina på julfesten ;-).

I morgon är det torsdag och då kommer världens bästa Flingan hem (Elvira, för er som inte vet). Mysigt att ha henne hemma igen.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0