Lördag och solokvist hela dagen

Igår var det julfest på jobbet. Alltså inte på jobbet utan, med arbetskamraterna, på restaurangen på Armémuseet vid Östermalmstorg. Lyckat som alltid. Det brukar vara fri sittning på våra fester, vilket jag tycker är bra. Mina bordskamrater var de allra bästa ;-), saknade dock några, nämner inga namn :-P. Maten var sådär, tycker jag, kunde absolut varit bättre. Såg att det var många som inte åt upp. Men det är inte maten som är det viktigaste utan sällskapet, och sällskapet är det absolut inget fel på. Det är otroligt vad alla dansar på våra fimafester, så himla roligt. Vi höll ut till kl 1, då vi inte fick vara kvar längre. Vi var några tappra som gick vidare till baren på Hotel Anglais, sedan blev det taxi hem.

Uppställning för fotografering, mindre lyckade foton, tagna med mob (kvalité och omgivning, objekten är det inget fel på ;-)). Tjejer, jag lägger in bättre bilder, då jag får dem som är tagna med kamera.



När jag kom hem stod en Audi "parkerad" precis utanför vårat hus, mitt i vägen. Den står fortfarande kvar, lördag kväll. Ändå ringde jag polisen i fm. Bilen hade anmälts stulen den 19 nov. Så hela dagen har jag fått höra på bilar som sakta åkt förbi och tutat. Vad tror folk??? Att det är någon som bara ställt sig där och sitter kvar i en helt igensnöad bil??? Folk är ju lustiga...



Idag har det verkligen varit mys- och pysseldag hela dagen, härligt. Varit och handlat lite ljus och hittade då en jättefin pläd i fuskpäls. Den ligger nu på fotpallen och bara ser så där gosig ut ;-). 

 



Ett sött hjärta, ett av pynten, som jag pyntat granriset med



Danne och Thilda är på väg hem från Söderhamn i busvädret (med i bilen Sofia, Lena och Frida). Det var ett lyckat SM i street. Thilda och Linnea kom 4:a i par och Thilda kom 4:a i singel. Och kompisen Thea tog hem 1:a platsen i singel. Bra jobbat tjejer!!!

I morgon är det 1:a advent.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0