Mycket social helg

Den här helgen har gått fort...

I fredags var jag och träffade mina härliga "Spintabisar". Före jag skulle träffa dem hade jag planerat att åka in till stan och göra ett par ärenden. Men det hann jag inte. Jag hade glömt att ladda telefonen och Elvira skulle vara ute med kompisar, så jag var tvungen att vara anträffbar. Jag kan ju inte säga till henne att hon ska ha fulladdad telefon och så har jag inte det själv. Så det var bara att åka in och köpa en extraladdare. Tur att de var snälla på restaurangen och lät mig ladda telefonen där.

Det är så kul att träffa er, mina gamla arbetskollegor. Jag, och övriga, saknade dock Evy och Helena. Först var vi på Salt och tog ett glas vin och sedan fortsatte vi till Chakula (sydafrikansk rest) på Kungsholmen. Roland hade fixat en rolig tävling, som han gjort tidigare ett år. I år var det "gissa näsan på dina vänner". Förra gången var det "gissa munnen". Det visade sig att jag är grym på denna typ av tävlingar. Jag kammade hem första vinsten (alla rätt) denna gång också, jihaaa, :-))))). Vilken kroppsdel blir det nästa gång tro???

Efter Chakula bar det av en sväng till Amaranten. Härlig kväll som vanligt med mycket skratt. Ni är bara för underbara!



I går var vi bjudna hem till Niclas och Camilla i Bålsta. Vi har aldrig varit hemma hos dem, i nya huset, de flyttade in för 2,5 år sedan (!!!). Stefan och Görel var också med. Elvira var hemma med Martin och Thilda valde att sova över hos Emelie. 

Här är tjejerna hemma hos oss och leker, de små linslusarna ;-). 


Emelie & Thilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0