"Peace, Love & Advent"

                        

Idag är det 1:a advent och perfekt väder för det. Ute är det snö och så där härligt glittrande kallt som det ska vara när det börjar vankas jul. Här inne är ljusen tända, brasan är tänd och glöggen i muggarna. Såååå härligt. 

                        
                        
                        

Jag blev så inspirerad av en "gammal" kompis till mig (Renee) som gjort en fin alternativ krans "Peace, Love & Advent". Så jag var tvungen att härma henne. Vet inte om jag ska ha den inne eller ute. Just nu hänger den ute, men jag får väl göra en till ;-). Visst blev den helt underbar??? 

                         


Kommentarer
Postat av: Jill

Tack snälla du :) de är från gina!! söt blogg du har, jättemysig

2010-11-29 @ 18:00:10
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0