Solokvist med 2 döttrar

Igår åkte Danne till Manchester, med Stefan, för att hälsa på Simon & Kate i Manchester. Anledningen var att gå på fotboll med Simon och hans grabbgäng. De såg Manchester City-Manchester United. Inte en spännande match vad jag har förstått, då den slutade 0-0.

Danne har fått träffa Jasper och Toby, som är Kates pekignese hundar, såååå supersöta. Jag vill också ha!!! Skulle passa bra ihop med våra perserkatter. Vi har en pekignese i vårat område som vi, hela familjen, är helt kära i, hon heter Vera och är "dökaxig".

Igår kväll tittade Elvira och jag på Sex and the city 2. De är ju bara för sköna :-). Och deras kläder och skor skulle man ju kunna göra "nästan" vad som helst för.

 
De här guldskorna är ju bara för underbara


Den här klänningen och dessa skor...

Ikväll blir det något annat "tjejigt" på tv, tror jag. Och i morgon är det fredag :-).

XOXO


Kommentarer
Postat av: Karin

Åååå dom är så söta! Min kompis i Uppsala har två stycken, ända nackdelen med dom är att ögonen trillar ut i bland....:( Kram

2010-11-11 @ 19:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0