Äntligen fredag!!!

Igår var vi på 40-årskalas och grattade Veronica. Mycket god mat!!! Men att bo inne i stan, jag skulle bli tokig. Vi kom dit och skulle försöka att hitta parkering, icke sa nicke. Så Danne valde att ställa sig lite för nära en korsning. Och självklart, en p-bot när vi kom ut, 900 kr fattigare :-(. Roligare kan man ju ha för pengarna.

Snö när vi vaknade idag, inga vinterdäck på bilen. Tur att jag har en snäll man som skjutsade mig till kontoret. Efter jobbet sprang jag en 6 km runda. Skönt som tusan i den höga luften. Klockade mig vid 5 km, 27 min, inte illa trots underlag. Tror att jag behöver lite andra löparskor om jag ska våga mig ut i värre underlag än detta.

God middag och sedan fredagsmys med Idol. Linda Varg åkte ut, inte rättvist.

Danne och Thilda har somnat. Sebbe är hemma. Han och Elvira sitter i Elviras rum och umgås. Jag tror att han "hjärntvättar" Elvira med sin musik ;-). Härligt att se dem tillsammans, de har verkligen kul trots ålderskillnaden.

Förresten beställde nya jeans som kom i veckan. Jeans som har lite blank yta, ser vaxade ut. De satt riktigt bra. Har beställt en hel del från www.provrummet.se. Riktigt schysst kvalité och bra priser.


  


Och de här är mina, från Scorett, dock inte lika fina på bild, mycket "sötare" i verkliga livet ;-).







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0