Bakat maränger och borstat katten ;-)

Måndag igen...

Ikväll har jag legat på spikmatta, jätteskönt, slumrade t o m till. Fick den av en snälling på jobbet i morse. Han visste att jag behövde en. Det var en cd-skiva med också, så nu ska här kopplas av och nacke/axlar skall bli som nya. Ska försöka ligga på den varje kväll ca 20 min.

Thilda och jag har bakat turkosa maränger. Eller de skulle blivit turkosa, men vi hade nog lite för lite karamellfärg i så de blev lite grön-turkosa. Nästa gång skall vi göra sega maränger, de kräver dock lite mer arbete. Får testa det en annan kväll, de skall bli rosa. Får se om vi hinner göra rosa maränger innan vi skall till prinsess-tjejerna Nellie och Jessie på lördag.

Herregud, vad det ringer försäljare hit. Vi har en egen sekreterare hemma (Thilda) som fullkomligt älskar att svara i telefonen och hitta på en massa olika bortförklaringar till varför inte mamma eller pappa kan komma till telefonen. Den sista i raden var: -Nej, mamma kan inte komma till telefonen, hon borstar katten. Helt underbart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0