En hel helg emellan

TJEJTRÄFF
Oj, vad det känns som om det är länge sedan jag skrev något.

I fredags var jag på tjejträff med mina äldsta vänner (alltså inte äldsta i ålder, för vi är ju bara 28 ;-) utan de jag känt allra längst). Det var supermysigt. Neta kom upp till Stockholm från Ronneby och Lena H, Lena R, Carina och Pia. Vi var hos Lena H och åt middag, drack vin och hade det hur kul som helst. Vi hade turen att få åka bil hem, då Pia körde.

DANSTÄVLINGAR
I lördags var vi på danstävlingar i Täby hela dagen. Thilda och Linnea tog hem 3:e priset i disco par. Kul! :-). Vi var inte hemma förrän kl halv 10 på lördag kväll, så det blev sen middag. Thea följde med hem och sov hos Thilda. Tjejerna såg ca 10 min på filmen, de var så trötta.

HÄRLIGT MED EN VÄNINNA SOM ÄR HUDTERAPEUT
 

Igår "lånade jag ut min kropp", och det gjorde jag frivilligt ;-). Så härligt!!! Var hos Irene på hennes salong, www.ireneshudvard.se och fick 2 olika kroppsbehandlingar. Hon hade utbildning för en av hennes återförsäljare av märket RVB http://rvb.eu. RVB är ett helt koncept med hudvårdsprodukter och behandlingar. Alla produkter är dermatologiskt testade och fria från mineraloljor.  
 

Irene på salongen


Anki som utförde behandlingarna, var jätteduktig, och Irene


"Hittade" två produkter som jag köpte med mig hem, som jag aldrig tidigare använt. Det ska bli intressant och se om de fungerar ;-).

När jag kom hem efter behandlingarna var Thea kvar och tjejerna hade haft mysdag hela dagen. Tittat på film och pysslat. De hade målat två superfina canvastavlor. Men, de kunde ju inte vara seriösa på ett enda kort :-).




Kommentarer
Postat av: Karin

Vilka super söta konstnärer....:)!

2010-10-05 @ 19:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0