Nu är helgen snart slut...

Ja, då börjar denna helg lida mot sitt slut. Tänk att helgerna går så fort. I helgen har vi verkligen umgåtts.

Igår åkte vi till Bella, Kent, Nellie, Jessie och Charlie. Vi var där redan på eftermiddagen och Bella och jag började med en löprunda på 5 km. Skönt men aj vad jag får ont i mitt knä. När vi kom tillbaka satt grabbarna i Elvis-baren och drack whiskey. Sedan blev det middag. Vi blev bjudna på kycklingtortillas. Gott!

Thilda, Nellie och Jessie anordnade disco i Nellies rum efter middagen, dit vi föräldrar fick komma med VIP-biljetter. Det var discokula och godisbar. Sedan blev det sing star. Och slutligen, då barnen somnat, Melodifestivalspelet. Jag och Bella krossade, självklart och som vanligt ;-).

I morse hade vi långfrukost och sedan bar det av hem till Solhem igen.

Med oss hem hade vi en mjölkskummare. Otroligt bra, som Kent tagit in till sitt företag, och ska sälja. Den kan jag verkligen rekommendera. Bara att sätta i kontakten och sen har du superfint skum på mindre än 1 min. Så nu får Elvira riktigt bra skum till sitt kaffe. Hon som t o m har börjat köpa baristamjölk.

 
Klart skumt foto, i Elvisbaren


Bella i matlagningstagen


Tre fina tjejer - Nellie, Thilda och Jessie




Thilda och Charlie


Den bästa mjölkskummaren





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0