Italiano Papa igen...

Igår träffade jag upp Annette och vi gick till Italiano Papa. Återigen mumsade jag i mig deras underbara Linguine Frutti di Mare, Nettan också. Det är bara så gott!!! När vi hade suttit där en stund kom ett yngre par in och satte sig vid bordet bredvid. Servitören kom till deras bord med en tom, stor organge väska och lämnade till tjejen. I den stoppar hon ner sin lilla chihuahua och satte bredvid sig i soffan :-))). Så min bordsgranne igår var en liten hund som satt och åt grissini, hihihi. Inte mig emot, han var riktigt gullig, men är det inte lite lustigt att man får ha hund med sig på restaurang. Den störde inte på något sätt, men jag tänker mer på alla dessa allergiker.

Efter den goda middagen så lurade Nettan med mig till Big Ben (!!!) på Folkungagatan. Hon hade hört att de hade stand up comedy där varje torsdag. Många nya förmågor och Pontus Ströbaek. Några var riktigt bra.

Tack Nettan för en kul kväll <3


Lite mörk bild, men iaf Annette






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0