Ny klänning

Men, så mörkt det är. Både när man vaknar och när man kommer hem... längtar till solen...

Idag kom Sebbe hem och åt middag. Mysigt när han kommer hem. Och kastrullerna blir verkligen rensade, han tokälskar ju mat :-).

Det är våran hämtningsvecka på dansen, så idag ska 4 tjejer hämtas.

Jag slank förbi Bromma Blocks för att leta klänning. Tror jag provade 15 st, pust. Visste egentligen inte vilken modell jag ville ha, hade bara en bild i huvudet. Ville dock att den skulle vara lite "classy". Flera av klänningarna såg snygga ut på galgen, men var inte bra på. Konstiga modeller, eller... det är jag som är konstig :-(. Men hittade i alla fall en från InWear. Den var inte så snygg på galgen, ganska oansenlig, men mycket snyggare på. Hemma tyckte de den var jättefin. Lite 70-talsinspirerat tyg (paisley). Den har en snygg detalj av lite grövre gulddragkedja i ryggen. Skärpet till är som en sjal i samma tyg. Men den tänkte jag inte använda som skärp, så det blev ett lädebälte till som man kan knyta.





Sökte klänningen på nätet, då såg den ut så här. Varför hade de ingen bild på baksidan? Den är skitsnygg ;-). Mitt skärp är snyggare. Jag skulle inte ha de där stövletterna till. Smaken är som baken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0