Sjuk och avbiten tand...

Förkyld och hängig och till råga på allt, så har jag bitit av en tand :-(. Så går det om man är för glupsk ;-). Hade turen att jag fick en tid, samma dag, hos "min" underbara tandläkare Marina Sabelström i Solna C. Jag vill inte gärna gå till någon annan, då jag inte älskar att gå till tandläkaren. Marina fixade iaf min tand, känner fortfarande en ömhet, hoppas det går över snart.

Idag jobbar jag en del hemifrån. Tur att man kan göra det, sitta i myskläder vid datorn, och tur att man har sällskap när man är sjuk.


Melvin sällskapar vid datorn


Sigrid vill gärna gosa


Kommentarer
Postat av: E l v i r a

Aj, stackarn! :(



Våra snuttiga kissemissar är så söta så! ;)

2010-10-06 @ 16:28:10
URL: http://lillvalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0