Flashback till London 2009 och 1985

Hittade CD:n med bilderna från Elviras och min resa till London i dec 2009. Det var några underbara dagar :-). Fick samtidigt flashback tillbaka till 1985 och mina månader i London tillsammans med Lena och Lena. Ja, det är sant, vi var 3 st Lenor som åkte till London tillsammans 1985.

Elvira och jag var runt och tittade i krokarna där det begav sig 1985.

Här var "vår" gata där vi bodde i Notting Hill/London 1985.



Stammispuben 1985 låg på Moscow Road och hette just Moscow Pub.



Den hade bytt namn till Phoenix, hmmm.



Carnaby Street, en av de bättre shoppinggatorna under 80-talet, här fick man alltid tag i de coolaste skorna ;-).



Här kommer lite bilder på mig och Elvira från en butik vid Piccadilly.











Snygg julskyltning på Selfridges.


OBS!!! Se den fina lilla väskan från Alexander McQueen. Pssst, det är den lilla som är formad som en mun, yummie...

Middag på Thank God it's Friday (Elvira gillade servitören ;-) och den supergoda efterrätten).






Väääärsta kaloribomben

Den här skylten satt på en PUB i området Notting Hill, där vi bodde, citerad Julia Roberts:



Den där STOOOORA klockan.



En go tjej.



Det här är två resor som jag ser tillbaka på ofta <3

XOXO


Kommentarer
Postat av: Karin

När kommer härliga bilder av dekorerad glasskål? Nyfiken....:)

2010-09-26 @ 11:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0