Jag och tjejerna

Idag hade Thilda med sig Linnea-grannen hem efter skolan. De skulle äta mellanmål och ville ha kaffe (!!!) och smörgås. Dricka kaffe när man är 10 år??? Näe... jag gjorde en kaffe-light-variant. Jag ringlade chokladsås på kanten på glaset, hällde på lite kaffe och sedan skummad mjölk.

 

Sedan kom hurtiga Elvira hem. Hon hade sprungit från Sundbyberg till Spånga. Hon verkar ha kommit igång tjejen :-).

Thilda talade om för mig igår att det var invigning av ett nytt innecentrum i Bromma. Hade ingen aning om att det redan var invigning. Vi åkte dit, till Bromma Blocks och H3, vi åt middag där och strosade omkring i en del butiker, som alla andra :-S. Vi köpte lite kläder till tjejerna, en tröja till Sebastian och tryfflar smaksatta med champagne och hallon samt macarones på en liten, helt underbar, chokladbutik. Sedan åkte vi hem och tittade på Idol. Nu sover lill-tjompan och Elvira och jag ska se filmen Notebook (en riktig tjejfilm, härligt :-)).

XOXO


Tjejerna utanför Bromma Blocks


Sebbes tröja...


...och här låg Sigrid och sov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0