Lill-lördag & lite godis ;-)

Oj, vilken dag, stressigt värre. Jag som måste lära mig att ABSOLUT INTE STRESSA. Dagen började med ett arbetsmöte. Shit, syrran ringde och jag lovade ringa tillbaka :-(. Får åtgärda detta i morgon.

Beställde blommor till en kollega som slutar i morgon. Presenten fixade jag igår, det blev presentkort på Irenes hudvård vid Tranebergs strand, www.ireneshudvard.se. Det var riktigt rejält tilltaget så hon kommer att få njuta ordentligt ;-). Sedan fick vi med gasen i botten hämta blommorna på Floristverkstan i Sundbyberg (de gör helt underbara buketter, hade beställt en kompakt bukett i cerise/rosa och orange, det är så himla fint) och sedan var det ilfart till lunchdejten. Vi var 9 pers som tackade av Marie för lunch på Grodan, Grev Turegatan. Gott var det. Jag åt fiskgryta med vitlöksbröd och alla andra Biff Rydberg :-).

Sedan bar det av tillbaka till jobbet för att fortsätta jobba för att sedan åka på utvecklingssamtal med Thilda i skolan. Det är alltid lika kul och intressant att komma på utvecklingssamtal med barnen och höra hur det går. 

Efter det var det lite nödvändig och onödig handling. Det, nödvändiga, jag menar onödiga :-P var, ett par skor från Fornarina. Det hade precis, idag, plockat upp några varor i butiken som var samples från butiken inne istan och dessa skulle komma in till nästa sommar. Så, det var VÄRSTA fyndet. Kunde bara inte låta bli. Det här är som godis...





Nej, nu är det dags att nanna. Sov gott!

XOXO


Kommentarer
Postat av: E l v i r a

Skor aka Drugs! :D



Jag behöver ett par "Tränings-Drugs" mamma! ;)

2010-09-17 @ 18:15:09
URL: http://lillvalpen.blogg.se/
Postat av: E l v i r a

svar: Ja, tänka sig! :D Jag kommer faktiskt hitta saker och ting. Tyvärr är det ingen "walkincloset".. MAMMA, MAMMA, VILL HAAAA!! :D

2010-09-17 @ 18:39:38
URL: http://lillvalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0