Lite hängig

Har känt mig hängig de senaste dagarna :-(. Här några bilder som gör mig glad.


<3 Mina fina, goa, älskade barn <3


Stranden i Sörmjöle (Umeå)


Danne och Thilda i Sörmjöle


Som hon strålade den här kvällen, Elvira


Fiiiin


Min älskade svärmor RIP

 
Jag och Hennrietta i Istanbul


Jag och barnen sommaren 2002 i Danmark (varför blundar du Sebbe???)


Syskonkärlek, nyårsafton 2009 - jag bara älskar den här bilden på Elvira och Sebastian


Jag och Danne i Ramundberget


Väninnor <3  (Carina & jag)


Linnea och Thilda på danstävling


Jag & Bella på en Ålandskryssning 2006


De där två som hängde med oss på kryssningen ;-)


Kommentarer
Postat av: E l v i r a

Bilden på dig och Danne är så himla fin!! :D <3

2010-09-04 @ 23:43:20
URL: http://lillvalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0