Lördag och besök i stora staden

Lugn förmiddag med lång frukost och morgon-tv, det är lördag det.
 
Sedan bestämde vi oss för att åka in till stan och leta dansskor till Thilda. Det är hur svårt som helst, när man bara har stl 33-34 i skor. Det ska vara bra gymnastikskor som är lätta och även har en bra sula, gärna svarta. Fattar inte varför det ska vara så svårt. Stadium, Intersport och alla nätbutiker har vi redan gått igenom.

I stan har vi gått igenom Åhlens, NK, sneakersbutiker, puh... Så här less blev Pappa Danne efter ett antal butiker utan napp.



De här ser goda ut, tycker Thilda.





Slutligen bestämde vi oss för att, som sista butik, gå till Adidasbutiken i hörnet Kungsgatan/Sveavägen. Där hittade vi dem äntligen, jippie!!!

Lite silver/glitter är ju inte fel när man ska ha dem på danstävling

Ser ni att det är bling-bling också???

Två par skor handlade vi. Både Thilda och Pappa fick ett var sitt par. Danne fick snygga höstskor från Clarks.


Jag köpte en stickad tröja/tunika från Tiger.



Väl hemkomna så blev det lite pyssel och självklart en fika.



En fika med kladdkaka, vaniljglass och Residence så är dagen räddad.




Kommentarer
Postat av: E l v i r a

Inga skor till mamma?!?!?! VAD HÄNDER?! :o

;) <3

2010-09-18 @ 21:46:11
URL: http://lillvalpen.blogg.se/
Postat av: E l v i r a

svar: Vi tyckte filmen var bra! :D



Jag ska hälsa honom, skriv på fejjan annars! ;) Hehe.



Älskar dig också min kääära mor! :D PUSS! <3

2010-09-18 @ 22:09:30
URL: http://lillvalpen.blogg.se/
Postat av: E l v i r a

svar: Ja, verkligen! :D Nu om jag får jobb och jag får pengar får vi åka dit [eller någon annan stans] igen och JAG betalar! :D Awesome va? ;)



Puss på dig med, jag älskar dig miljoners x oändligt runt jorden och tillbaka! :) <3

2010-09-19 @ 00:09:36
URL: http://lillvalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0