Malin 40 år

Igår överraskade jag och Eleni Malín på hennes 40-årsfest. Vi, några på jobbet, hade tänkt att ta ut henne en dag efter jobbet. Eleni ringde Niklas, Malins man, och frågade när det skulle passa, då föreslog Niklas att vi skulle komma till hennes fest istället. Så vi plockade ihop en korg med lite kul saker och åkte dit. Det blev riktig succé. Hon blev så förvånad när vi kom in och sjöng. Minen var obetalbar :-). Så vi festade loss till sena natten. Jättegod italiensk buffé och dryck. En massa trevliga människor som vi aldrig hade träffat, både vänner och familj (vilken härlig mamma du har Malin och hennes man också, så mysiga).

I morgon ska jag lägga upp bilder på födelsedagsbarnet och den "pimpade" korgen.

Efter två lugna helger med inte mycket nytta gjort (fast just det är nyttigt, att inte göra någonting, jag vet) så har jag idag rensat mina garderober. Fick ihop en svart sopsäck och en ikeasäck fulla. Ska skänka till behövande, tänkte jag. Sedan har jag och Danne varit i Grimstaspåret och gått 5 km med stavar. Ja, ni hörde rätt, med stavar, lite pinsamt faktiskt, men ack så effektivt. Thilda har varit på dansen och Elvira har också varit ute och sprungit/power walkat, bra där :-). Sedan lagade jag pasta frutti di mare, gott som tusan blev det, med blåmusslor, räkor, vongole mm.

Fick lite bilder idag från Thildas parkompis, Linnea, som var fotade på SM i våras, kul.

Tjing
XOXO






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0