Thilda och jag

Idag hade Thilda dans och det är vår hämtningsvecka. Det är 4 tjejer som ska hämtas på dansen i Alvik.

Idag fick jag också skjutsa dit Thilda, så istället för att åka hem emellan tog jag på mig träningskläderna och var ute på en powerwalk i Alvik/Bromma området. Det var så underbart väder, lite höstlikt, och det är så fint i det området.

Jag passade på att avsluta med att gå ner till Alviks Torg och W.I.T.T. www.wittbromma.se . Jag hann, kom precis innan de stängde. De har så mycket fint där. Hittade en jättefin kudde från Artwood www.artwood.se. Såg två till som jag blev sugen på, men jag ska avvakta lite.

Efter dansen hämtade vi Thaimat och åkte hem och käkade framför TV och Idol. Danne har precis ringt och talat om att de är framme i Berlin. Elvira är hemma hos Pappa Tony och hon kommer ÄNTLIGEN i morgon. Då har vi bestämt att ha "myskväll", bara vi tjejer :-).

Nu ligger Thilda och sover här bredvid, sömnig efter 2 tim dans. I helgen blir det Västerås och första danstävlingen för höstterminen. Det ska bli spännande och kul.

XOXO


Lite bilder från PW-rundan


Restaurang Elliots på Alviksvägen, hit måste vi gå och äta någon kväll, såg jättemysigt ut.






Kudden från Artwood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0