Utställning på Fotografiska

Jag, Carina och Elvira var på Fotografiska och tittade på fotoutställningen med Annie Leibovitz bilder. Helt underbara!!! Shoppade bilden på Baryshnikov tryckt i större format, superfin. Ska rama in och sätta upp på lämpligt ställe.

En vill-ha-bok:


Fotoförbud på utställningen, men jag tog ju bara bilder med min telefon, inte bästa kvalitéen, det var lite mörkt. Jag var ändå tvungen att lägga upp några av dem.


Elvira & Carina


Någon slags "tonårskärlek" ;-)


Helt underbar bild på Leo


Så här vacker är den egentligen. My God!!!


Wow, vilken bild!!! Jag kommer ihåg vilken uppmärksamhet det blev kring denna bild på omslaget av Vanity Fair (1991). Nu är detta ingenting att höja ögonbrynen för, förutom att det är en otroligt vacker bild, förståss.


Hon fotade även denna på Demi, så cool bild.


Johnny Depp och Kate Moss. Ja, just det de var ett par... hmmm, inget bra val av honom, men han bytte till en mer ordentlig tjej senare. Kommer ihåg honom i "21 Jump Street" i mitten av 80-talet.


Kul bild på Jim Carrey.


Barysjnikov

Kommentarer
Postat av: E l v i r a

Rättning "Leo, Elviras blivande pojkvän!" :D

2010-09-15 @ 22:40:04
URL: http://lillvalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0