Vi väntar och väntar...

...på vår nya säng. Nu är det 3 veckor sedan vi beställde den (en Carpe Diem) och de sa att det kunde ta upp till 4 veckor. Och självklart ska det ta 4 veckor eller mera :-(. Ok, jag vet, det har inte gått 4 veckor ännu, men jag är lite otålig. Jag bara längtar efter att få sova skönt, sover faktiskt ganska illa i vår nuvarande säng. Den har helt enkelt gjort sitt.

Är sugen på nya fina lakan, vitt/grått/svart, som matchar den nya sängen.

Lite inspiration nedan, de första två från GANT.





Snyggt, designat av Kylie.



Dessa kuddar skulle vara perfekta till Elviras rum, också design Kylie.



Nedan, superfint (Designers Guild) jag bara älskar färgerna!!! Skulle vara jättefint i Thildas rum.



Sleep well
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0