Be unique be yuno


Är fortfarande hemma idag med min lilla sjukling, Thilda. Febern har gått ner, så hon är lite piggare. Hon börjar t o m vilja pyssla :-).

Har tid att göra lite annat emellanåt och passar på att uppdatera bloggen och tänkte puffa lite för min väninna, Pia, och hennes helt underbara smycken, företaget heter yuno. Pia jobbar med ädelstenar och renhorn. Så annorlunda och coolt. Jag håller alla tummar och tår ;-) jag har för att det ska fungera fullt ut för henne, det är hon värd. Här är några av mina favoriter.


Armband i vitt guld (går att få i silver) med stenar (naturlig zirkon, helt underbar isblå färg) infattade i renhorn


Ring som matchar till armbandet


Ring i renhorn med diamanter infattade i vitt guld (här möts verkligen det samiska och det glamorösa)


Varför inte förlova/gifta sig i renhorn och diamanter???


Medaljong (diamanter infattade i vitt guld) och ring (diamanter och gula safirer infattade i vitt guld)


Manchettknappar (rosa turmaliner och blå safirer infattade i vitt guld)

Det här var bara ett axplock och, som sagt, det finns ännu mer att hitta på yunos hemsida www.yuno.se .

You know Yuno!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0