Den här helgen gick snabbt

I fredags var jag på dejt med mina fina Spintabisar. Vi började på gamla Strykjärnet (kommer inte ihåg vad det heter idag) med ett glas vin. Sedan var det middag på Axela på Götgatan. Riktigt god mat till schysst priser, kan rekommenderas. Efter det tog jag och Pernilla oss vidare till Riche. Jag hade kunnat fortsätta hur länge som helst, men Pernilla har en bit att ta sig hem, så det får bli en annan gång. Pernilla och jag hade mycket att prata om, som vanligt. Måste bara träffas oftare <3.


Annette, jag och Rolle


Evy, Pernilla och Kerstin


Pernilla och Kerstin


Helena

Lördagen blev en dag med fix i trädgården och lite solstolsläge. Vad underbart det är när våren är här!!! Man blir ju så lycklig. Mamma och Pappa var över och grillade med oss.

Igår hade Thilda Linnea hos sig och de ville baka cupcakes. Så med lite handledning gick de och handlade och fixade biffen själva ;-). Sen blev vi bjudna på kaffe och muffins i trädgården. Härligt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0