Det var några dagar sedan...

...jag bloggade. Det har inte hänt så mycket, semestern har fortsatt. Det har varit så lugnt. Har hunnit med  att avsluta tre böcker på 2 veckor.

I torsdags åkte min stora tjej till Menorca. Vi har pratat på telefon, chattat och messat varandra. Hon har det bra och i a f bättre väder än vad vi har idag. 

I fredags bjöd Marie hem oss tjejer till sig i Gröndal. Så vi var där och åt och tjattrade. Det var ju så fint väder så vi hade tänkt att vi skulle åka till Josefina på Djurgården och sitta i solen, men det blev för mycket prat hemma hos Marie att det helt enkelt blev för sent. Vi åkte istället in till Riche. Alltid lika trevligt där. Vi träffade Lotta (en av fjällentjejerna). Henne har vi inte träffat sedan i mars. Det var kul att träffa henne.

Var hos Hennrietta, Anton och Julia igår och grattade Anton som fyller 18 år på tisdag. Stora killen :-).

Idag har jag jobbat hela dagen (en söndag). Har även varit på kontoret och där var det tomt. Men det var ganska ok att jobba en dag som denna. I morgon åker jag in till kontoret och jobbar på fm, sedan får vi besök av Bella, Nellie och Jessie.

På torsdag blir det dejt med våra engelska vänner i stan. Får se vilken restaurang vi ska gå på.

Tjing!


Min flingeling som jag saknar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0