Elvira till Menorca

I övermorgon åker min "lilla" tjej till Menorca med sin pojkvän och familj. En hel vecka ska Elvira vara borta från Mammsen ;-). I går var vi en sväng till Bromma Blocks för att Elvira ABSOLUT behövde vattenfast mascara och eye liner ;-). Ja, man ska väl vara snygg på stranden också, hihihi. Hon hittade det hon behövde och en jättesöt bikini på REA. En röd med vita prickar. Jag köpte fyra böcker från Akademibokhandeln (ta 4 betala för 3, perre, eller jag menar perfa, sorry Eleni ;-)). Har redan slukat två böcker senaste veckan på semestern, så det behöver bunkras nya. Snart ska jag på pocketbytardag hos Görel, så då kommer ytterligare nya in, förhoppningsvis.

Tjing <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0