En måndag - en arbetsdag

Idag var det första arbetsdagen på den första hela arbetsveckan efter semestern. Det gick ju bra att ta sig igenom den. Inget måndagsmöte, kul att träffa arbetskollegorna. Jag engagerade mina (3) närmaste arbetskollegor i en arkivrensning. Det var mer än välbehövligt. Så mycket som samlats på från långt innan jag började (2002). Vi flyttar ju kontoret om några månader, så det gäller att börja i tid. Annars vet man ju hur det blir.

Efter jobbet stack jag till Ursvik och sprang 5 km-spåret. Det var skönt. Hem och åt, vardagsmat, spagetti med köttfärssås (gott) och sedan hamnade jag i soffan framför TV:n. Jaha, då var det vardag igen ;-).

I morgon blir det PW till jobbet tror jag, hoppas det inte regnar.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0