Friday with my lovely friends <3


Igår hade jag träff med mina härliga lunchkompisar från Spintab. Alltid lika underbart att träffa dem. Vi startade direkt efter jobbet på Eken och avslutade på Eken. Däremellan var vi på Restaurang Nostrano på Timmermansgatan. Underbar italiensk mat!!! Kan verkligen rekommenderas, för er som inte varit där. Mysigt ställe och bra service.

Vi åt alla förrätt och varmrätt. Jag åt likadan förrätt som förra gången jag var där, så underbart gott. Men till varmrätt provade jag annat. Jag älskar ju skaldjur och äter nästan alltid det om jag får äta italienskt. Är barnsligt förtjust i det.

PECORINO NOSTRANO Friterad Pecorino med apelsinsallad, honung och rostade pinjenötter.

LINGUINE ALLA TINETTO Scampi, polpo, vongole, vitlök, vitt vin, tomat och bladpersilja.



Servitören var snäll och tog kort på oss, observera killen i bakgrunden ;-).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0