Höstens trender

Börjar det bli höst nu? Det känns lite som om det är på väg, fast idag är det soligt och fint. Åkte till Ursvik och sprang i spåret direkt efter jobbet, fast jag är så trött. Men det är lika bra att göra det på en gång, så har jag det gjort. Skönt var det i alla fall.

Att ponchon är en av höstens trender har man inte kunnat undgå i butiker och tidningar. Den kommer och går och nu är den tillbaka igen. Jag älskar den och förbannar mig för att jag inte köpte den fina ponchon jag provade förra vintern från G Star. En annan poncho som är fin är den Mickan hade i Solsidan (säsong 1) från Burberry. Den var jag och frågade efter för ett år sedan, men den gick inte att få tag i längre. Så himla fin. Men, men så är det när man är sen ;). Jag får hitta en som är lika fin helt enkelt.







Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vart kommer ponchon till vänster om mickans ifrån? :-)

Svar: Hej, Den är från Burberry. Vet dock inte om den går att få tag i längre. Visst är den fin? :-)
Lena Isaksson

2013-09-08 @ 14:22:09
URL: http://jenniferl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0