Jihooo, mina utefåtöljer :)

Idag har jag varit på IKEA. Åkte för att titta efter taklampa till barnens rum och lite svarta ramar till mina citattavlor. Taklampor finns det inga. Men vad hittade jag??? Jo, fåtöljerna som jag vill ha vid poolkanten, PS Vågö designade av Thomas Sandell. De är helt underbara!!!. Var på G att köpa dem i våras, då de kom in på nytt för att de har varit så eftertraktade, men de tog slut på en gång. När vi var på väg mot kassorna så stod det några stycken där. Jag greppade två med en gång. Finfint blir det med en schysst fäll i fåtöljen, en så häftig kombination. Jag köpte svarta, de passar till övriga svarta möbler på vår altan.


Kommentarer
Postat av: E l v i r a

Du var en jävel på att svara snabbt! ;)



Älskar dig miljoooooner varv runt jorden och tillbaks! <3

2011-08-28 @ 22:40:39
URL: http://lillvalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0