Vuxenkväll

Ikväll ska vi bl a träffa våra engelska vänner Kate och Simon. Under alla år vi har umgåtts, har vi aldrig träffats bara vi vuxna och aldrig "gjort stan" tillsammans. Men det ska vi göra ikväll. Det är jag, Danne, Kate, Simon, Nettan, Gunnar, Stefan och Görel. Kate och Simon bor på hotell i Stockholm för att slippa åka till Dalarö i natt. De är ändå barnfria i en hel vecka. Vi börjar med att hämta upp dem vid hotellet, sedan bär det av till Mosebackes terrass, där möter vi upp övriga vänner. Sedan blir det kanske en drink på Gondolen före vi har bord bokat på Nostrano (it rest på Timmermansgatan). Det ska bli kul att träffa alla. Vi ska passa på att fira Kate för hon fyllde år i förrgår och Nettan för att hon har fått nytt jobb. Och sedan ska Stefan och Görel fira Nettan och Gunnar som fyller 50 och 40 år, eftersom de inte kan komma på deras 90-årsfest nästa lördag.

Igår fyndade jag en klänning, som jag hade tänkt att ha på festen nästa helg. Hade inte tänkt att köpa något nytt till festen, men jag kunde inte låta bli. Normalpriset var 1700 kr och nu var det halva rea-priset.

Det är jag på bilden ;-). Jag ska inte gå barfota på festen. Det blir väl ett par 11 cm ;-).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0