Firmafest i fredags och bakdag igår

Jag skrev bakdag, inte bakisdag ;-).

Firmafesten på Wallmans med 114 Midrocare var hur kul som helst. Superbra underhållning, vi hade verkligen bra platser, och jättegod mat. Över förväntan faktiskt. Bra musik att dansa till. Så när jag ramlade i säng vid 3-tiden var jag nöjd.


I går hade vi en riktig bakdag hemma. Det blev pepparkakor, lite annorlunda pepparkakor ;-), och cup cakes. De kommer nog gå åt idag då vi firar lill-tjompans 11-årsdag. Så nu är det bara att hoppa in i duschen för snart kommer kalasgästerna. Jag ska lägga upp bilder på tjejernas helt underbara cup cakes senare.


GRATTIS THILDA PÅ DIN DAG!!!


Jag tror du blev glad över presenterna ;-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0