I morgon går flyttlasset...

...och det ska bli så otroligt skönt :)

Detta har vi verkligen väntat på länge och nu är det dags. Det har varit stökigt ett tag, men de sista två veckorna har det verkligen varit rörigt. Nu är det färdigpackat och så många flyttkartonger, som jag packat, har jag nog aldrig packat på en och samma flytt. Bara jag har nog packat fler än 30 kartonger. Och slängt har vi gjort. Hur mycket som helst.

Vi tar inte med några möbler el annat i inredningsväg, allt blir nytt. Nytt område, nyrenoverade lokaler, nya möbler. Då vi sitter gemensamt flera bolag inom samma koncern, så har det varit ganska uppdelat. Nu hoppas, i alla fall jag, på ett mera "enat" bolag, ur den anställdes perspektiv. Jag, och de flesta med mig, ser verkligen ljust på denna flytt och jag kan redan se att personalen har börjat umgås över företagsgränserna. Det kunde inte minst ses på firmafesten vi hade tillsammans i fredags. Alla var supernöjda och hade haft jättekul.

Idag lämnade jag alltså kontoret i Rissne, i morgon jobbar vi alla hemma och på måndag ses vi på nya kontoret i Frösunda. Så kuuuuuuul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0