Alla <3-ans dag

Idag har jag varit och handlat present till min lilla Flinga som fyller 17 år på lördag. Men jag kan inte skriva vad jag handlade, för hon läser alldeles säkert detta. Det blev några småsaker till i alla hjärtans dag present.

Jag var också och gluttade på halsbandet som spanska Tous ska släppa i samarbete med Manolo Blahnik. Det är hur fint som helst, ett smycke av den kända Manolo Blahnik skon, modell "Campari". Jag säger bara My God...

När jag kom hem hade jag fått fina röda rosor och så gick vi på lokala restaurangen och åt middag. Skönt att slippa laga mat.

Manolo Blahnik och Rosa Tous
Ett jättefint armband från Tous med texten "Eternity, Amor, Kiss, Love you". På hjärtat finns en liten diamant och bredvid hjärtat hänger en liten nalle med diamanter.
Foton från Tous på utsiktmotstureplan.blogspot.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0