Tjejmiddag <3

I går kväll hade jag underbart besök av Lena, Lena (jaa, de heter Lena båda två, vi är tre st "Lenor", det ni ;-)), Neta, Carina, Pia. Så mysig träff. Denna gång var det hos mig, då jag var solokvist hemma. Jag lagade middag och nästa gång är det någon annans tur. Jag lagade bruchetta, pasta frutti di mare och tiramisu. 

En sån här kväll kan jag leva på länge. Tack för att ni finns tjejer!!! <3

Förberedelserna är igång och bordet är dukat...









Glada tjejer - Neta, Lena R, Lena H, Pia (vad du ser pillimarisk ut) och Carina


Lena H och hennes fina väska (jag försökte sno den ;-))
 

Lena H, Pia och Carina


Neta, Lena R och presenten från Lena R :-)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0